Joyonghan gajok AKA The Quiet Family (1998)


The Quiet Family (1998)

ŽANR: komedija/horor
REŽIJA: Kim Jee-woon
SCENARIO: Kim Jee-woon
ULOGE: Song Kang-ho, Park In-hwan, Choi Min-sik, Na Moon-hee, Go Ho-kyung, Lee Yoon-seong
ZEMLJA: Južna Koreja
TRAJANJE: 101 min.

     Nedavno sam pričao o genijalnom Kimu Jee-woonu. Bojim se da sam se zaljubio u njegov rad, ali preko ušiju. Svakim njegovim filmom ga gotivim sve više i više. Pisao sam o tome kako se snalazi u raznim žanrovima i uvijek isporučuje zabavne filmove. Pisao sam o Gorkoslatkom životu (Dalkomhan insaeng AKA A Bittersweet Life, 2005.), filmu koji mi je legao već na prvo gledanje i to je bila ljubav na prvi pogled sa radom i djelom Kima Jee-woona; pisao sam o posveti velikom Sergiju Leoneu u Dobar, loš, čudan (Joheunnom nabbeunnom isanghannom AKA The Good, the Bad, the Weird, 2008.), pisao sam i o mračnom trileru Vidio sam đavola (Akmareul boatda AKA I Saw the Devil, 2010.) filozofskom segmentu u Knjizi Sudnjeg dana (Inryu myeongmang bogoseo AKA Doomsday Book, 2012.) kao i Kimovom američkom debiju Posljednje uporište (The Last Stand, 2013.) pa je tako došao na red i njegov redateljski debi, Tiha porodica (Joyonghan gajok AKA The Quiet Family, 1998.).

     Ovdje se tačno vidjela ta njegova sposobnost da balansira žanrovima i miješa specifičan humor u bizarnim situacijama, što dovodi do urnebesne provale smijeha. Pod uvjetom da imate afinitet prema zaista uvrnutom humoru. Tiha porodica je crna komedija sa elementima horora i, kao što i sam naslov to kaže, to je priča o porodici. Ne baš uobičajenoj porodici. Šestoročlana je to porodica i veoma čudna. Otac, majka, dvije kćerke, jedna pomalo natprirodnih sposobnosti, povučena, druga na pragu zrelosti, zgađena što mora da živi u divljini, sin sa kriminalnim dosjeom i veoma čudan stric. Da bi spasili djecu, ali i da bi zaradili koju kintu, otac i majka kupuju lovački dom u planini, namamljeni obećanjem da će tuda proći put. Međutim, puta nema, a ni mušterije nisu nešto čest prizor u toj divljini. Nakon što im prva mušterija počini samoubistvo, posao počinje cvjetati, ali kako posao cvjeta, tako se i broj leševa povećava, a ni za jedan se ne zna ko je umro na bizarniji način.

     Sjajna je ovo crna komedija, ali zaista sjajna. Imate sjajnu atmosferu, natprirodnu i tmurnu povremeno, odličnu režiju, sjajnu podjelu uloga, među kojima imate i sada dva velika glumačka imena, tada tek u počecima karijere, Choi Min-sik i Song Kang-ho. Sjajan soundtrack je također tu. Opičena priča. Šta ćete više? Sve ono što volite kod Kima Jee-woona je tu pa navalite, ako niste gledali njegov redateljski debi. Čak i ako niste njegov fan, a volite dobru crnu komediju, ne tražite dalje. Tiha porodica je film za vas.

3 komentara na “Joyonghan gajok AKA The Quiet Family (1998)

      1. Ma, ne smeta meni blesavost. Crni humor je najbolji humor! Šta misliš zašto mi je Alan Ford omiljeni strip, a ‘Allo ‘Allo omiljena serija? 😀
        Joheunnom nabbeunnom isanghannom mi jednostavno nije sjeo. Ne kažem da je loš …valjda sam očekivao više od filma nakon što sam pogledao foršpan 😮

Komentariši

